X

خرید و قیمت چسب کاشی سرامیک فروشگاه دکه

02188033842 تلفن :
خرید چسب کاشی و سرامیک
آیا قصد خرید چسب کاشی و سرامیک دارید؟ پس از مقاله را از دست ندهید
فروشگاه دکه
فروشگاه دکه

چسب کاشی و سرامیک خرید چسب کاشی و سنگ اولین اقدام برای استفاده از این محصول و اجرای تغییرات ساختمانی است. به همین دلیل اگر اطلاعات کافی در این باره نداشته باشید، ممکن است دچار ضرر و زیان شده و به مشکل برخورید. در ادامه این مقاله به شما می‌گوییم که خرید چسب کاشی به چه عواملی بستگی دارد و در هنگام خرید به چه مواردی باید دقت کنید. همچنین به معرفی پرطرفدارترین چسب‌ها می‌پردازیم تا در هنگام خرید با عملکرد و ویژگی‌های آن‌ها آشنا باشید.

فهرست موضوعات



چسب کاشی چیست؟

قبل از اینکه بدانیم خرید چسب کاشی چگونه است، بد نیست تا کمی درباره ماهیت این نوع چسب بیشتر بدانیم. چسب کاشی نوعی ماده نسبتا سبک است که در اتصال کاشی و یا سرامیک به یکدیگر کاربرد دارد. چسب کاشی به دلیل مواد تشکیل‌دهنده باکیفیتی که دارد نسبت به ملات سنتی کارایی بهتری دارد. به همین دلیل امروزه به وفور و در قالب کیسه‌های آماده در بازار عرضه می‌شود. استفاده از آن بسیار ساده است و تنها کافیست چسب کاشی را با آب مخلوط کرده و سپس درزهای بین کاشی، موزاییک و یا سنگ را با آن پوشاند.

خرید چسب کاشی به چه عواملی بستگی دارد؟

خرید این نوع چسب به فاکتورهای متنوعی مانند نوع چسب بستگی دارد. اینکه شما چه نوع چسبی خریداری می‌کنید، تعیین‌کننده قیمت آن است. چسب‌های کاشی بسته به خمیری و یا پودری بودن متنوع‌اند، به همین دلیل قیمت آن‌ها نیز متفاوت است. از جمله انواع چسب برای کاشی می‌توان به چسب کاشی پودری، چسب کاشی استخری، چسب کاشی خمیری و چسب کاشی AAC اشاره که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد. برند چسب، دسته‌بندی و کیفیت نیز از دیگر عوامل تعیین‌کننده قیمت خرید چسب کاشی است باید به آن‌ها دقت کرد.

خرید چسب کاشی پودری

چسب‌ سرامیک و کاشی پودری از نوعی ملات خشک درست می‌شود که بر اساس سیمان طراحی و ساخته شده‌ است. عملکرد آن به دلیل وجود پلیمرهای زیاد به این گونه است که پس از ترکیب شدن با آب و خشک شدن نفوذناپذیر می‌شود. این نوع چسب کاشی برندهای گوناگونی را در ایران شامل می‌شود و پیشنهاد می‌کنیم که در این باره قبل از خرید کمی تحقیق کنید.

خرید چسب کاشی استخری

این نوع چسب به دلیل استفاده در استخر، سونا، جکوزی، آبنما و غیره به استخری مشهور است و در ایران تولید می‌شود. چسب کاشی استخری مزایای خوبی مانند مقاومت بالا، سازگاری با محیط زیست و چسبندگی زیاد دارد که باعث شده تا مورد توجه مهندسان قرار گیرد. این محصول به دلیل کاربری خاص و مشخصات فنی می‌تواند قیمت متفاوتی در بازار داشته باشد، لذا بهتر است قبل از خرید با افراد متخصص مشورت کنید.

خرید چسب کاشی خمیری

چسب‌ کاشی خمیری برای نصب کاشی و سرامیک بر روی دیوارهای بتنی یا گچی ساخته شده است. این نوع چسب‌ در برابر مواد نفتی، اسید و آب به خوبی مقاومت می‌کند و لازم است که قبل از استفاده از میزان بودن سطح اطمینان حاصل کرد. سپس برای استفاده روی سطوحی مانند دیوار گچی، کاهگلی و یا خاکی باید از قبل این سطوح را با ملات و سیمان پوشاند. برای خرید آن باید به کارایی و هدف از استفاده دقت کنید، در غیر اینصورت ممکن است دچار ضرر شوید.

خرید چسب کاشی AAC

این نوع چسب بر پایه سیمان و مواد معدنی با هدف چسباندن بلوک‌های بتنی، افزایش تراز بودن دیوارها، کاهش وزن بنا و کم کردن مصرف ملات ساخته شده است. چسب AAC  کارایی آسانی دارد و مصرف آب را کاهش می‌دهد. از این نوع چسب بیشتر برای سفال، آجر، بلوک‌های سیمانی و غیره استفاده می‌شود. لذا اگر قصد دارید تا در نصب بلوک از چسب AAC استفاده کنید، بهتر است قبل از خرید موارد استفاده آن را به دقت بررسی کنید.

چسب کاشی دو جزئی

این محصول بر پایه سیمان و مواد معدنی  مختلف به عنوان بخش اول و رزین اصلاح کننده پلیمری بر پایه اکریلیک به عنوان بخش دوم ساخته شده است. چسب کاشی دو جزئی قابلیت انعطاف‌پذیری زیادی دارد. همچنین مقاومت کششی و چسبندگی فراوان از دیگر ویژگی‌های این نوع چسب است. چسب کاشی دو جزئی از موادی با مقاومت زیاد در برابر نفوذ آب و آنتی باکتریال ساخته شده‌ است .این چسب در مواردی مانند پارکینگ‌ها، پاساژها، سینماها و اماکن پرتردد به طور فراوان استفاده می‌شود. همچنین یکی دیگر از کاربردهای مهم چسب دو جزئی استفاده در سنگ‌ها و سرامیک‌هایی با ابعاد بزرگتر از 60 در 120سانتی متر است. این نوع چسب دارای مزایای فراوانی است که از میان آن‌ها می‌توان به آنتی‌باکتریال بودن آن، قدرت چسبندگی بالا، زمان کارپذیری زیاد، مقاومت فراوان در برابر رطوبت و همچنین انعطاف‌پذیری زیاد اشاره کرد. خوب است بدانید که هر 4 تا 5 کیلو چسب دو جزئی برای پوشاندن یک متر مربع کافی است. بسته به اینکه از این چسب برای کجا استفاده می‌کنید، به دلیل کیفیت خوب خرید آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

خرید آنلاین چسب کاشی

امروزه خرید آنلاین به دلیل سهولت طرفداران زیادی پیدا کرده است. خرید چسب برای کاشی و سرامیک نیز از این قائده مستنثی نیست و مفتخریم تا در این راه به شما کمک کنیم. اگر قصد خرید چسب کاشی دارید، به شما کمک می‌کنیم تا باکیفیت‌ترین محصول را خریداری کرده و با خیالی آسوده به اجرای پروژه‌های خود بپردازید. اگر برای خرید خود هرگونه سوالی ذهنتان را درگیر کرده است کافیست با همکاران ما تماس گرفته و راهنمایی بگیرید.

راهنمای خرید چسب کاشی

  • در هنگام خرید چسب کاشی چسب کاشی و سرامیک به جنس مواد پایه که چسب بر روی آن کار می‌شود، دقت نمایید.
  • مساحتی که چسب آن را می‌پوشاند اهمیت فراوان دارد.
  • کاربری مکان مورد نظر نیز مهم است. خشک یا مرطوب بودن، داخل یا خارج بودن و حتی جنس زیر کار می‌تواند بر عملکرد چسب تاثیر بگذارد.
  • حتما قبل از خرید راهنمای روی بسته‌بندی را مطالعه کنید.
  • به دلیل ارزان‌تر بودن بعضی چسب‌ها به خرید جنس بی‌کیفیت بسنده نکنید. زیرا ممکن است بعدا مجبور به پرداخت هزینه‌های گزاف شوید.
  • چسب را در دمایی که روی بسته‌بندی درج شده است نگهداری کنید.

کلام پایانی

خرید چسب کاشی و سرامیک می‌تواند به دلایلی همچون کیفیت، برند، کارایی و غیره تحت الشعاع قرار گیرد. به همین دلیل قبل از هر گونه خرید به طور دقیق تحقیق کرده و با افراد آگاه مشورت کنید. در این مقاله تلاش کردیم تا با معرفی چسب‌های گوناگون و ارائه راهنمایی جهت خرید به شما کمک کنیم. فراموش نکنید که رضایت شما هدف ماست.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید